Grąžinimo politika ir mokėjimo galimybės

Mokėjimo variantai

Priimame mokėjimus per Swedbank, SEB, Luminor, Citadele ir Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugas. Mokėjimai priimami tik euro valiuta.

Mokėjimų apdorojimas

Visi mokėjimai, susiję su mūsų paslaugomis, vykdomi per MakeCommerce.lt mokėjimų platformą užtikrinant mokėjimų saugumą ir patikimumą.

Prekių grąžinimo galimybės

Prekių grąžinimas – ką reikia padaryti:

  1. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:
  • prekė yra nenaudota;
  • prekės pakuotė nepažeista;
  • prekė nesugadinta ir jos prekinė išvaizda likusi nepakitusi (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, prekė nebuvo atidaryta ir kt.);
  1. Grąžinamas prekes:
  • saugiai supakuokite, į siuntą įdėkite grąžinamo užsakymo numerį ir/ar kitą prekių įsigijimą patvirtinantį dokumentą
  • informuojame, kad grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Naftininkų g.8, iš anksto susidęrinęs atvykimo laiką arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tokiu atveju Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Perkant internetu, grąžinimo kainą ir kitus susijusius mokesčius turės sumokėti pats pirkėjas arba ji bus išskaičiuota iš sugrąžinamos užsakymo sumos.
  • Jeigu grąžinta prekė yra nepažeista ir tinkama grąžinimui, įstatymų numatyta tvarka pinigai pervedami į jūsų sąskaitą per 14 dienų.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  • Nekokybiškos arba netinkamos naudoti prekės grąžinamos nemokamai.

Jei prekė buvo brokuota, galite ją grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri padės jums su grąžinimo procesu. Jūsų užduotis - užtikrinti, kad prekė būtų grąžinta originalioje būklėje su visais pristatymo dokumentais arba originaliomis pakuotėmis.

Mūsų komanda atliks reikiamus tikrinimus, siekdama užtikrinti, kad prekė būtų tinkama būklėje. Po sėkmingo patikrinimo suma bus grąžinta į jūsų pradinę mokėjimo sąskaitą pagal pasirinktą mokėjimo būdą. Grąžinimo laikotarpis priklauso nuo jūsų banko ar mokėjimo paslaugos teikėjo.

Užsakymus pristatome Jūsų pasirinktu būdu:

Lietuvoje:

Išsiunčiame į Omniva paštomatus Lietuvoje (pristatymo terminas 1-3 d.d. nuo užsakymo išsiuntimo);

Pristatome iki namų durų su Venipak kurjeriu (pristatymo terminas 1-3 d.d. nuo užsakymo išsiuntimo);

Užsienyje:

Išsiunčiame Lietuvos pašto registruota pirmenybine siunta. Pristatymo terminas priklauso nuo paskirties šalies ir Lietuvos pašto taikomų terminų;

Jeigu dėl nenumatytų aplinkybių negalėsime pristatyti siuntos aukščiau numatytu terminu, informuosime Jus apie vėlesnį pristatymo terminą.

Informavimas apie pristatymą

Kai užsakymas bus išsiųstas arba perduotas kurjeriui elektroniniu paštu gausite atitinkamą pranešimą.

Kai siunta bus Jūsų pasirinktame paštomate gausite SMS žinutę, kurioje bus informacija reikalinga siuntai atsiimti.

Jeigu gavote iš mūsų el. pranešimą, kad Jūsų siunta išsiųsta, tačiau daugiau kaip 5 d.d. negaunate nei SMS pranešimo apie siuntos pristatymą, nei pačios siuntos, parašykite mums el. paštu opusveidas@gmail.com su savo užsakymo nr. ir mes būtinai padėsime surasti Jūsų siuntą.

Svarbu žinoti, kad jei užsakymą pateikėte penktadienį, siuntą gausite tik pirmadienį arba antradienį, nes savaitgaliais pristatymo tarnybos nedirba (nebent pasirinkote pristatymą šeštadieniais).

Atsiėmimas

Užsakę pristatymą į paštomatą arba Lietuvos pašto siunta, siuntinį iš paštomato arba pašto skyriaus turite atsiimti per siuntų ar pašto tarnybos nustatytą terminą.

Esant žvarbiam orui raginame savo siuntas iš paštomatų atsiimti kuo greičiau, norint išvengti produktų pakuočių pažeidimo.

Užsakę pristatymą kurjeriu iki namų durų, pristatymo metu turėtumėte būti namuose ir priimti siuntą.

Atsiimdami siuntą iš kurjerio ar pašto skyriaus apžiūrėkite siuntinio būklę. Pastebėję kokių nors siuntos pažeidimų (pažeista, sulamdyta ar sušlapusi pakuotė ir pan.), paprašykite siuntos apgadinimo faktą ir požymius pažymėti siuntos atsiėmimo dokumentuose.

Jeigu siuntinys pristatomas į paštomatą, gautų prekių asortimentą, kiekį ir jų būklę patikrinkite nedelsdami po siuntinio atsiėmimo. Jeigu siunta ar prekė pažeista arba neatitinka užsakymo, nedelsdami, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, praneškite apie tai mums el. paštu: opusveidas@gmail.com ir mes padėsime išspręsti neatitikimus.

Išsamią informaciją apie užsakymų pristatymo, atsiėmimo ir siuntos patikrinimo sąlygas rasite 

Mūsų tikslas - užtikrinti jūsų patogumą ir pasitikėjimą mūsų paslaugomis. Jei gavote pažeistą prekę arba jūsų užsakymas neatitinka jūsų lūkesčių, prašome nedelsdami susisiekti su mumis. Mes garantuojame, kad prekės kokybė atitinka aukščiausius standartus ir esame pasirengę išspręsti visus galimus nesklandumus.

Mūsų prekių pristatymo politika užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą visoje Lietuvoje. Kai užsisakote produktą per mūsų svetainę ar kitus pardavimo kanalus, prekė bus pristatyta į jūsų nurodytą adresą per 3-4 darbo dienas nuo užsakymo datos. Mes dirbame tik su patikimais pristatymo partneriais, kad būtų užtikrintas saugus prekių gabenimas.